fbpx

Idei de promovare online pentru network marketing

Acum că știm despre cum se comportă un profesionist într-o afacere de tip network  marketing, este momentul să afli despre cum poți profita de avantajele mediului online.

Dacă atenția majorității oamenilor este pe diferite website-uri și rețele sociale, de ce ai trece pe lângă această oportunitate care îți poate crește afacerea? 

Dacă vrei sa profiți de această oportunitate pentru afacerea ta de tip network marketing, uite ce ai putea să faci:

Stabilește pe ce gamă/game de produse in care devii expert

Dacă te vei axa pe prea multe produse, vor fi șanse mari ca lumea sa nu te vadă ca un expert în domeniu. O gamă – două de produse care au legătură ar trebui să fie îndeajuns pe lângă oportunitatea de a construi afacerea pe care o vei prezenta.

Te-ar ajuta să înveți cât mai multe despre produsele ce le comercializezi și despre construirea unei rețele de consumatori cât mai repede. Citește cărți de specialitate, articole, urmărește video-uri din domeniu pentru a te educa.

De asemenea, poți învăța urmărind pe rețelele de socializare alte persoane de succes în network marketing din țară sau străinătate. Te poți inspira din cum prezintă anumite produse, ce postează și cât de des postează. De ce nu, când ai neclarități le poți adresa și întrebări.

Descoperă cei 20% din clienți care-ți aduc 80% din vânzări într-o afacere network marketing

Prin orice metodă te-ai promova e foarte important să-ți identifici principala categorie/principalele categorii de clienți, cat mai în detaliu.

Lasă oportunitatea deschisă pentru orice doritor dar concentrează-te pe cei mai importanți clienți. Pentru a fi eficient  este ideal să identifici acei 20% din potențialii consumatori care sunt mai înclinați să cumpere un anumit model de produs și să construiască o rețea de consumatori. Această categorie de clienți ideali poate fi diferită de la produs la produs.

De exemplu: O categorie de consumatori favorabili vei avea atunci cand vinzi un șampon pentru mătreață de femei model x și altă categorie consumatori ideali vei avea când vinzi un model de ruj x. 

Pentru ai identifica cei mai buni 20% din clienți pentru un produs/gamă de produse ține cont de factori precum: vârstă, sex, studii, ocupație, nivel salarial, cum arată o zi din viața lor, ce dificultăți întâmpină, ce dorințe și nevoi au sau care este motivul ce îi face să cumpere. Dacă faci acest lucru deja ai un avantaj imens față de cei care se concentrează să vândă oricui. Dacă îți dorești să beneficiezi de probabil cel mai complex hackbook din România pentru a Identifica profilul clientului ideal ?, poți citi mai multe în link. 

Crește-ți afacere de tip network marketing cu ajutorul Facebook

Probabil cea mai populară platformă socială în momentul actual. Peste două miliarde de oameni sunt activi pe această platformă în fiecare lună.

Cum poți să profiți de avantajele unice de promovare ale acestei platforme?

Eii bine, pe această platformă ai 2 opțiuni de promovare: 

  • promovare gratuită (organică) → postezi conținut și îl văd foarte puține persoane care te urmăresc.
  • promovare plătită → creezi reclame → ajung la mai multe persoane + poți selecta să aibă caracteristicile ale clienților tăi ideali.

Promovarea gratuită (Organică) pentru o afacere network marketing

Pușca și cureaua lată” ce mulți vedeau postările organice odată. Cam așa ar suna  un vers dacă ar exista un cântec sau poezie despre promovarea gratuită pe Facebook. 

Altfel spus foarte puțini prieteni îți vor vedea postările dacă nu le promovezi. Totuși și  10% din toți prietenii virtuali care îți văd postările, tot e un început. Facebook de ceva timp încurajează conținutul video și transmisiunea în direct. Prin acest mod pot să-ți vadă postarile mai multe persoane. 

Deși nu este profesionist poți începe să postezi odată la câteva zile pe pagina personală despre „mica ta afacere”. Mai ales pană te familiarizezi cu opțiunile din Facebook. Ulterior îți recomandăm să îți creezi o pagină separată a afacerii tale.  Ideea de bază și în promovarea organică este să oferi materiale și informații valoroase pentru cei interesați.

Pasul următor este să inviți persoanele interesate de aceste produse pe pagina ta.

Promovarea plătită pentru a-ți crește afacerea de tip network marketing 

Reclamele plătite pe Facebook necesită investiții mici încă în România comparativ cu alte țări, de aceea este necesar să te familiarizezi rapid cu această platformă. 

Principalul avantaj prin care Facebook te poate ajuta este să te adresezi prin reclame direct celor mai interesate persoane să cumpere anumite produse și servicii.

Cel mai bun mod pentru a folosi Facebook la început este să creezi reclame plătite pentru evenimente de prezentare și testare gratuită a produselor. Pentru a face invitația mai atractivă poți adăuga și premii.

Concentrează fiecare reclamă asupra unui produs sau maxim unui set de produse foarte asemănătoare. Rezultă că poți crea mai multe reclame pentru fiecare produs/game de produse în parte. Ideea de bază aici este să comunici beneficiile produselor pe înțelesul consumatoriilor ideali a acelui produs.

Ulterior după ce devi mai avansat, poți testa să promovezi anumite produse sau chiar direct oportunitatea acestui model de afacere. Dar până atunci învață, testează, învață!

Alte metode creative pentru creșterea unei afaceri network marketing pe Facebook   ?    

1.Intră în grupuri unde crezi că ar fi și potențialii tăi clienți.

Îi poți identifica după ce postează în grup și pe profilul lor personal. În momentul în care ai găsit persoane care se potrivesc grupului tău țintă. Poți face următorii pași:

În funcție de întrebările ce le pun le poți da like la postare și scrie în comentariul postării.

Fie vei posta in comentariu un articol sau video unde ai dezbătut acest subiect sau mesajul (Ți-am lăsat un mesaj privat). Ulterior le vei trimite un mesaj în care îl/o anunți că ai dezbătut acest subiect în grupul tău de Facebook sau pagină/ blogul tău/ canalul tău de youtube etc.

2. Poți crea un grup în care împărtășești secrete și strategii despre gama de produse în care ești expert sau despre oportunitatea unei afaceri de tip network marketing. 

Invită membri din rețeaua ta și subliniez + alte persoane interesate de network marketing sau anumite produse. De aceea, este foarte important să identifici principalele categorii de potențiali clienți ?. Cu cât iți cunoști potențialii clienți mai în detaliu, cu atat vei avea șanse mai mari de succes. Ulterior poți să rulezi reclame pentru a atrage alte persoane interesate în grup.

Profită de Instagram pentru afacere ta de tip network marketing ?

Această rețea socială are peste 4 milioane de utilizatori în România. Este reprezentată de utilizatori creativi care postează imagini foarte „îngrijite”.

Dacă principalele tale produse pe care te-ai axat au publicul țintă tineri (16-24 ani) și femei (25-50 ani), ești în locul potrivit.

Pentru a beneficia de avantajele acestei platforme este esențial să înțelegi următoarele: 

Profită de  jocul #hașhtag-urilor #networkmarketing 

Acestea sunt cuvinte cheie pe care le poți adăuga la descrierea unei imagini sau în comentari (#secretsmarters). Astfel când cineva dă click pe o postare, să zicem: (#secretsmarters) vor apărea toate postările care au făcut referire la acest #hașhtag.

Folosește #hashtag-uri populare în contextul afacerii tale, astfel cu postări creative poți atrage urmăritori noi. Tot ce mai trebuie să faci este să postezi conținut atrăgător în mod constant.

Poți folosi până la 30 hașhtag-uri pe Instagram. Acestea mai pot fi folosite și pe rețele sociale precum: Facebook, LinkedIn, Pinterest si Twitter. Unu sau două #hașhtag-uri ar fi de ajuns pentru ultimele enumerate, majoritatea utilizatorilor nu sunt obișnuiți cu ele.

Creează concursuri cu un #hașhtag specific pentru a deveni cunoscut

În schimbul șansei de a câștiga  premii atractive cere-le fanilor pagini tale să posteze o imagine cu hașhtag-ul creat de tine. Poate fi o imagine surprinsă sau creată de ei ori să reposteze o imagine postată de tine.

Deasemenea poți și promova plătit acea postare ca mai multe persoane să între în concurs.